Dacia Duster – onderhoud banden

Geplaatst: 25 januari 2011 in Techniek en Tips
Tags:, ,

Autoweek heeft de Dacia Duster in gebruik als duurtestauto.

Je kan deze Dacia Duster natuurlijk ook voor allerlei andere doeleinden gebruiken.

Banden Dacia Duster

Nog veel meer informatie over banden vindt je Hier.

Meer algemeen Dacia autonieuws vindt je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV vindt je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vindt je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vindt je Hier.

Alle prijzen en specificaties 2011 vindt je Hier.

Heel veel tips, trucs en techniek vindt je Hier en alles over tuning Hier.

reacties
  1. mcvjournaal zegt:

    Sommige – vooral winterbanden – hebben een bepaalde draairichting en kunnen dus niet van links naar rechts. Bij de meeste banden speelt dit geen rol.

    Hou twee banden naast elkaar (reservewiel) is het profiel duidelijk anders als je band draait dan wisselen van links naar rechts een slechte optie.

    Overigens staat op richting gebonden banden een pijl met het woord rotation, deze pijl dient altijd naar voren te wijzen.

  2. wouter de groot. zegt:

    Goeden dag,
    Ik heb een Dacia Duster, nu 10000km. gereden.
    Nu wil ik de wielen verwisselen van voor naar achter.
    Ik heb Continental M+S maat 215 65 R16.98H
    Kan ik deze nu ook van links naar rechts verplaatsen.
    U bent een expert, ik kan niet aan het profiel zien of dit wenselijk is
    Groetjes, en ik wacht op uw antwoord Wouter de Groot.

Geef een reactie

